Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Πολιτική και FACEBOOK

Διάβασα ένα ενδιαφέρον το άρθρο σχετικά με το FACEBOOK. Εκείνο όμως που έχουμε διαπιστώσει τα τελευταία 10 χρόνια (2001-2011) με την ιστοσελίδα μας KyproEkloges.com είναι ότι χρόνο με τον χρόνο περισσότερος κόσμος (και πολιτικοί) χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως ένα φτηνό σχετικά τρόπο επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους. Φυσικά αρκετοί μπαίνουν σε τεράστια έξοδα Φτιάχνοντας ιστοσελίδες με πολυμέσα, FB likes κλπ κλπ, χωρίς όμως να έχουν κάποια πραγματικά επαφή με αυτή την τεχνολογία.  Εκείνο που ΔΕΝ έχουν ακόμη αντιληφθεί οι πολιτικοί είναι ότι το FB είναι ένα ΔΙΚΟΠΟ μαχαίρι.   Πρέπει ο κάθε πολιτικός που είναι μέσα να κάνει τον ψηφοφόρο να νιώσει ότι ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ με τον ίδιο τον ΥΠΟΨΗΦΙΟ.  Θα έλεγα με τα σημερινά δεδομένα ότι τουλάχιστον 9 στις 10 περιπτώσεις FB υποψηφίων  οργανώνονται από κάποια (συνήθως νεαρά άτομα) που κατέχουν τις γνώσεις για το FB.  Ο κάθε πολιτικός ΠΡΕΠΕΙ να είναι ΕΤΟΙΜΟΣ να αντιμετωπίσει ΤΟΣΟ θετικές αλλά και αρνητικές ΚΡΗΤΙΚΕΣ. Ομώς όπως είπα και ποιο πάνω 1 στους 10 είναι πραγματικά πίσω απο το πληκτρολόγιο.  Τα STATUS των υπολοίπων απλά ανανεόνται με διάφορα EVENTS, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΟΜΙΛΙΕΣ του κάθε υποψήφιου χωρίς όμως να υπάρχει πραγματικός ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

Εκείνο που επιζητά ο ψηφοφόρος είναι ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στα κοινά (με το να εκφέρει την γνώμη του για διάφορα θέματα) ΕΣΤΩ και αν δεν νιώθει ότι θέλει να πάει να ψηφίσει.  Ο λόγος που ΔΕΝ θέλουν να ψηφίσουν οι περισσότεροι είναι επείδη μέσα τους ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ότι η ψήφος τους θα επιφέρει κάποια αλλαγή στο κατεστημένο.

Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ο οποίος ήταν στο FB  εδώ και καιρό, και εκικοινωνεί πραματικά με τους ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ (μέ ΔΙΑΛΟΓΟ) και αφουγκράζεται τα ΘΕΛΩ τους και τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που τους απασχολούν , θα έλεγα σε γενικές ΓΡΑΜΜΕΣ ότι θα βγεί κερδισμένος.   Φυσικά το κερδισμένος είναι ΣΧΕΤΙΚΟ.. κερδισμένος με περισσότερες LIKES και ΦΙΛΟΥΣ ή κερδισμένος με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ...  Οι πραγματικοί ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ψηφίζουν πολλές φορές για πολλούς άλλους ΛΟΓΟΥΣ εκτός τους FB...και αυτή είναι η πραγματικότητα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου